زمان صدور کارت سوخت به دو هفته کاهش می‌یابد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

زمان صدور کارت سوخت به دو هفته کاهش می‌یابد

عضو کمیسیون انرژی مجلس از قول رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده نفتی برای کاهش زمان صدور کارت سوخت به دو هفته خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 20
کد خبر: ۱۷۳۸۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس شرکت و پالایش‌های نفتی قول داده که زمان صدور کارت سوخت به حدود دو هفته کاهش یابد.

وی افزود: طبق صحبتی که با آقای سالاری داشتیم بنا شد ظرف شش ماه آینده زیرساخت‌های لازم برای صدور کارت سوخت فراهم شود و دیگر شاهد تأخیرهای طولانی‌مدت در صدور کارت سوخت نباشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شده تا در سال آینده فقط با کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها سوخت‌گیری انجام شود و سوخت‌گیری با کارت جایگاه نخواهیم داشت.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این وضعیت اگر فردی خودروی صفر داشته باشد و یا اینکه کارت سوختش مفقود شده باشد، با توجه به تأخیر در صدور کارت سوخت با مشکل مواجه می‌شود که لازم است زمان طولانی صدور کارت سوخت کاهش یابد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار